91 48 20 132
695 26 29 25

Tachografy cyfrowe

Pakiet mobilności

1. | 31.12.2024 | Obowiązkowa wymiana tachografów analogowych oraz tachografów 1B (pojazdy rejestrowane do 15.06.2019) w pojazdach świadczących usługi w kraju innym niż kraj ich rejestracji.
2. | 18.08.2025 | Obowiązkowa wymiana tachografów 1C (pojazdy rejestrowane pomiędzy 15.06.2019 a 21.08.2023) w pojazdach świadczących usługi w w kraju innym niż kraj ich rejestracji
3. | 01.06.2026 | Obowiązek montażu tachografów Smart2 we wszystkich pojazdach 2,5t - 3,5t świadczących usługi w w kraju innym niż kraj ich rejestracji.

 

Oferujemy wymianę tachografów zgodną z pakietem mobilności.

Tachografy cyfrowe montowane są w pojazdach od 1 maja 2006 roku, a już od 31.12.2024 czeka wielka zmiana w transporcie międzynarodowym - obowiązkowa wymiana tachografów nawet w starszych pojazdach na tachografy spełniające wymagania pakietu mobilności (potocznie te tachografy nazywane są wersja G2V2)

SE 5000

 

 

SE5000 Connekt Stoneridge to w pełni zaakceptowany smart tachograf, wprowadzony zgodnie z nowym Aneksem 1C wchodzącym w życie 15.06.2019.

Zbudowany w oparciu o sukces obecnego tachografu (1B) SE5000 Exakt Duo2, z takimi samymi funkcjami oszczędności czasu dla flot jaki i nowymi przydatnymi ‘smart’ funkcjami:

  • Aktualizacja w czasie rzeczywistym czasu jazdy i odpoczynku
  • Łatwa funkcja ręcznego wprowadzania
  • GNSS do zapisu lokalizacji startu i zakończenia jazdy
  • Ulepszony wyświetlacz dla lepszej czytelności
  • Ulepszone użytkowanie poprzez nowe guziki
  • Interfejs przydatny użytkownikowi

DTCO 1381

Tachograf VDO 4.1

  • Spełnia wszystkie wytyczne wprowadzone do Rozporządzenia UE 2016/799 zgodnie z Rozporządzeniem wdrażającym (UE) 2021/1228
  • Jest szybki i łatwy w konfiguracji, dzięki aplikacji konfiguracyjnej DTCO
  • Posiada standaryzowany interfejs ITS dla systemów zarządzania flotą
  • Obsługuje kontrolę i pobieranie danych za pomocą Bluetooth®
  • Automatyczne wykrywa przekroczenia granic
  • Obsługuje rozszerzone zasady czasu pracy pojazdu i odpoczynku kierowcy w podróżach międzynarodowych
  • Jest wyposażony w konfigurowalne ostrzeżenia zgodnie z Dyrektywą dotyczącą Czasu Pracy 2002/15/EC
  • Posiada wydłużony czas na wpis manualny
  • Spełnia wymagania prawnie dotyczące mechanizmu aktualizacji